бухгалтерський облік
інвентаризація
Нестача в результаті інвентаризації: як діяти
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу цих активів, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки — ми пояснили на прикладі робочої ситуації
Під час інвентаризації за 2019 рік комісія виявила нестачу двох комп’ютерів. Бухгалтер під час звірки фактичної наявності активів з даними бухгалтерського обліку підтвердив таку нестачу та зафіксував цю розбіжність у звіряльній відомості. Які документи слід оформити, аби зафіксувати нестачу комп’ютерів та визначити розмір збитків, як оцінити збитки, відобразити їх у бухгалтерському обліку та відшкодувати — дізнаєтеся зі статті
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ