стаття 5 із 17
17
Травень 2018року
соціальне страхування

Комісія із соцстрахування — у тандемі з бухгалтерією

На практиці трапляються ситуації, коли комісія із соціального страхування не виконує своїх безпосередніх обов’язків. Натомість бухгалтер сам заповнює всі необхідні документи. Не дивно, що він переймається запитаннями: а чи має він на це право і які обов’язки та повноваження має ця комісія? Відповіді — у статті

Галина Чеботарьова , експерт з питань оплати праці та оподаткування, Київ

Як створити в установі комісію із соціального страхування? Якими правами та обов’язками вона наділена? Дізнавайтесь із публікації експерта

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Практика студентів вишів: оформляємо документально та оплачуємо
№ 17, 2018
Щорічні відпустки: три формули для розрахунку тривалості