стаття 19 із 29
39
Жовтень 2021року
бухгалтерський облік
основні засоби

Установа повернула ОЗ із дефектом: що в обліку

Від неякісного товару не застрахований жоден покупець, не виключення й бюджетні установи. Утім, установа може повернути неякісний товар постачальнику, а собі — сплачені за нього кошти. У статті розповімо, за яких умов це можливо та як облікувати таку операцію

Наталія Чередник , експерт Експертус Головбух

Коли установа використовує придбаний основний засіб, може виявитися, що він некорректно працює. Часто продавець відшкодовує витрати або усуває дефекти, а може і взагалі повернути установі кошти за неякісний товар. За наявності яких дефектів установа має право повернути товар та як відобразити таку операцію в обліку, розповів експерт.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Чи потрібно орендарю відшкодовувати витрати на зарплату опалювачів
№ 39, 2021
Інвентаризація об’єктів комунальної власності в ОМС