стаття 18 із 33
36
Вересень 2020року
перевірки і контроль
документообіг

Графік документообігу: шість запитань на професійність

Коли багато документів, а часу мало — великий ризик помилитися. Наприклад, через те, що працівники несвоєчасно здають до бухгалтерії документи. Бухгалтер ризикуватиме так щодня, якщо в установі немає графіка документообігу. Хто його зобов’язаний розробити, затвердити та контролювати? Пройдіть тест — звіртеся з експертом

Людмила Кравченко , керівник групи експертів із бюджетного обліку Експертус Головбух

Чи може керівник установи позбавити премії працівників, які беруть участь у процесі документообігу, якщо вони не дотримуватимуть графіка? Пройдіть тест — перевірте свою відповідь

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
МОЗ затвердив перелік посад, яким встановлять доплати з 01.09.2020
№ 36, 2020
Працівника поновили, а посаду скоротили: що робити