перевірки і контроль
документообіг
Графік документообігу: шість запитань на професійність
Коли багато документів, а часу мало — великий ризик помилитися. Наприклад, через те, що працівники несвоєчасно здають до бухгалтерії документи. Бухгалтер ризикуватиме так щодня, якщо в установі немає графіка документообігу. Хто його зобов’язаний розробити, затвердити та контролювати? Пройдіть тест — звіртеся з експертом
Чи може керівник установи позбавити премії працівників, які беруть участь у процесі документообігу, якщо вони не дотримуватимуть графіка? Пройдіть тест — перевірте свою відповідь
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ