бухгалтерський облік
грошові кошти
Як облікувати конверти, марки та вітальні листівки
Установа надає працівникам під звіт поштові конверти, марки, вітальні листівки або грошові кошти на їх придбання. Як правильно задокументувати ці операції та яку кореспонденцію субрахунків застосувати, щоб оприбуткувати придбані і списати використані активи — експерт пояснив на прикладах двох робочих ситуацій
Установа використовує поштові атрибути — поштові марки, конверти з надрукованими марками та вітальні листівки без марок. Що з цих поштових атрибутів є фінансовим активом, а що — запасами та як бухгалтеру не заплутатися під час їх обліку — пояснив есперт
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ