стаття 15 із 26
37
Жовтень 2019року
соцвиплати
лікарняні

Електронний реєстр листків непрацездатності: що змінилося для роботодавця

У квітні Уряд затвердив порядок організації та ведення електронного реєстру листків непрацездатності, запровадження якого проанонсував два роки тому. Наприкінці серпня ПФУ повідомив, що страхувальники та застраховані особи вже можуть скористатися сервісом через вебпортал відомства. Які відомості можуть отримати страхувальники й чи потрібно працівникам надалі приносити паперові листки непрацездатності?

Світлана Лістрова , експерт із трудового та податкового законодавства, Київ

Пенсійний фонд анонсував старт роботи електронного реєстру листків непрацездатності. Яку інформацію зможе отримати страхувальник та чи можна відмовитися від паперових листків непрацездатності — розповів експерт

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Колективний договір Самоперевірка професійних знань
№ 37, 2019
Державна служба: перезавантаження