оплата праці
відпустки
Реорганізація установи: як розрахувати відпускні
Організація вищого рівня надіслала повідомлення про те, що установу реорганізують шляхом перетворення. Однак деякі працівники за графіком мають піти у відпустку. Як розраховувати відпускні працівнику, який іде у відпустку після реорганізації — роз’яснив фахівець на прикладі робочої ситуації
Бюджетну установу мають реорганізувати. Як розраховувати відпускні працівнику після реорганізації установи та чи вважати дату реорганізації датою розірвання трудового договору з працівником — пояснив фахівець Мінсоцполітики
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ