стаття 14 із 25
23
Червень 2019року
інструменти бухгалтера
порада

Звертання у службових листах

ГОЛОВНЕ У СТАТТІ

  • у яких листах звертання обов’язкові
  • як утворювати форми кличного відмінка
  • які є етикетні форми звертання
  • коли застосовувати звертання недоречно

Експерти пояснили, які етикетні фрази треба вживати у службовому листуванні, у яких листах звертання обов’язкові, а в яких недоречні, а ще — як утворювати форми кличного відмінка.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як розробити Положення про платні послуги: приклад для КНП
№ 23, 2019
Щодо змін, внесених до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490