стаття 5 із 16
26
Липень 2018року
бухгалтерський облік

Як обліковувати витрати з капремонту орендованого приміщення

Бюджетна установа орендує будівлю i хоче її відремонтувати, оскільки нинішній стан будівлі не дає змоги використовувати її за призначенням. Чиїм коштом, за яких умов та у який строк ремонтуватимуть цю будівлю та як ці витрати відобразити в обліку — читайте у статті
Фаїна Іскрижицька , експерт з бухгалтерського обліку, Житомир

Приміщення, яке ви орендуєте, потребує ремонту? Ви хочете його відремонтувати, утім не знаєте, як ці витрати визнати? Як правильно діяти — читайте у публікації

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Зустрічна звірка під час ревізії. Що має знати бухгалтер
№ 26, 2018
Провели капітальний ремонт — оприбуткуйте матеріали